vandedamychris

the adventures of our NFO cats

Rozemeppers en ettertjes.

Hier in huis is op het moment geen plant veilig meer. Snoezige potroosjesP1000727 worden omgebouwd tot armetierige plantjes waar de knoppen zijn uitgemept of kapot gebeten. Steeds ben ik zo dom om toch weer iets nieuws op tafel te zetten…..
Nu is het zelfs zo ver dat Ice-T ziek is. Woensdagavond had hij hoge koorts en ging niet meer op zijn linker voorpootje staan. Dus dat werd weer een retourtje dierenarts. Hij bleek een infectie aan zijn pootje te hebben en ik vermoed dat het een gevolg is van zijn rozensloperij. Gelukkig voelt hij zich, na bezoek aan de dierenarts, al weer een  stuk beter. Ook grotere planten zijn leuk om te slopen, zeker als ze dan met kluit en
al uit de pot vallen.

P1000731P1000729

P1000730

P1000726_2

Uiteindelijk vallen ze allemaal weer tevreden   (bijna) in slaap……………

6 Comments

  1. Ze worden echt met de dag mooier he!!!!

  2. Stelletje boeven:-)

  3. Mam!! Heb je mijn smsje gister gehad? Over dat ik zeker 3 dagen vrij ben als jullie komen!! Op mijn rooster stond dat ik alleen die zaterdag en zondag vrij zou zijn, dus ik naar mijn baas en ik heb gevraagd of ik niet ook die vrijdag de 19de vrij kon hebben. Nou en dat kon wel, maar dan moest ik wel beloven dat ik de 18de naar dat feest van Arnaud zou gaan. Maar ik kom dus mooi vrijdag de 19de s’ochtends naar jullie toe!!! O ik moet wel de 22ste op mijn verjaardag werken mja dat heb ik er wel voor over!! Ik heb er echt zooooo veel zin aan!! Dikke kus ook aan Daf, Pap en Chrisje!!!!

  4. Pauline

    Super lieverd! Hoe laat ben je er vrijdag dan? 07.00 uur met ontbijtje?

  5. Hahaha om 7 uur al? Ontbijten jullie in het hotel?
    Nog nieuwsgierig? Haha Kusssssssss

  6. daphne

    en ik maar denken dat wij (mam!) uit gaan slapen:P

Leave a comment